Pages

Sunday, October 16, 2011

My Bff

alkisahnye..
inila aku punye bff..meh aku kenalkn diorg yep..
dr kiri adik ana..sbelahnye plak tkah..yg tgh2 tu mstila aku..then..kak maliah..n yg pling kanan..kak nurul...

rindu korg smua!

ktorg kenal masa form 4..after SPM kt Naim..sama2 msuk KMPk..
d cnila bmulanya kesah 5 sekawan..
ke mne2 pg pn msti b5..yg plg pnting..time mkn laa..
trigt zmn matrix dlu2..best woo..
yg xbestnye..kjap sgt ms kt sne..kalo bole..rs nk dok 5taun kt sne..
hehe..(actually de mksud len ni :P)
jom lyn gmba ktorg ms kt matrix dlu..

baju sama kot..hehe..

lagi2..

kuar ambil angin mlm skitar KMPk

ble da abeh matrix..ktorg da bwk haluan msg2..
aku n tkah terbang ke utara..UniMaP..
adik ana n kak maliah dpt msuk UM..
kak nurul lak sorg2 kt USM..

abeh degree..smua cbuk ngn kerjaya msg2..
alhamdullilah..skang ni aku da jd eng kt TM..tkah pn da jd eng kt joho sne..
adik ana lak da jd guru yg comel kt psir gudang nun jauh d sne..
kak maliah yg cun lak da jd PTD yg hebat skang ni..
n yg pling bjak..mstila doc nurul..da jd doc gg kt tganu..
tahniah ye kwn2..smua da bjaya..

da abeh sal kerjaya..nk cte lak sal status ktorg ni..
1stly..bff yg pling 'tua'..kak maliah..bln 6 lpas, die da slmt jd isteri kpd joe..
tahniah both of you..moga bhgia hgga ke syurga..
bkn sj da kwen..da pregnant pn..kalo xsilap da nk msuk 5bln kot..
aku tmpg hapy utk korg b2..
jom tgk gmba diorg masa nikah..



kak maliah n joe

then..kak nurul..die da tunang bln 7 aritu..
kak nurul..sory ye..xdpt dtg ms tunang tmpoh ari..
rs bsalah sgt2..tp nk wt cmne..de hal fmily yg xdpt nk elak..
sory ye doc..
doc..cpt kwen ye..xsaba nk tgk kak nurul jd raja sehari..
meh sma2 kte tgk gmba diorg ms tunang aritu..

kak nurul n pg

adik ana n tkah msih lg single..available ke x tu, nk kna ty empunye bdn..
hehe..sp bminat bole la contact ye..
2 2 cun melecun..
kt bwh ni gmba diorg...

tkah n adik ana

alhamdulillah..aku pn da btunang..
insyaAllah xlama lg akn ikut jejak lgkah kak maliah..
doakn smua dipermudahkanNya..
aminnnn..

n da latest pic b4 kak maliah kwenn..

muka org da keje (",)

p/s:aku rndu korg sgt2!

No comments:

Post a Comment